Alle 17,nella Sala Pasolini di Palazzo di Toppo Wassermann

Lunedì 19 dicembre consegna degli attestati dei corsi di friulano del 2022

Incontro con il regista Marco D'Agostini e proiezione di una sintesi della serie tv 'Snait. Ricercje e Istruzion in Academie'

Audovisivi da guardare, attestati da consegnare e un incontro con l'autore. È tutto ciò che promette l'ultimo evento dell'anno organizzato dal Centro interdipartimentale per lo sviluppo della lingua e della cultura del Friuli (Cirf) lunedì 19 dicembre a Udine.

L'appuntamento è fissato alle 17 nella Sala Pasolini di Palazzo di Toppo Wassermann (via Gemona 92), in cui ci sarà la consegna degli attestati dei corsi di lingua friulana per i dipendenti della pubblica amministrazione finanziati in attuazione della L. 482/1999 e di quelli di lingua e culture furlane per gli studenti universitari e i giovani, organizzato con il patrocinio dell'Arlef e della Società filologica friulana e con la collaborazione di Radio onde furlane come media partner.

Inoltre verrà proiettato un assaggio di “Snait. Ricercje e Istruzion in Academie”, una produzione audiovisiva realizzata con l’Associazione lenghis dal drâc e con il sostegno del Cirf, la regia è di Marco D’Agostini che sarà presente per l’occasione.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lunis ai 19/12 a Udin si consegnin i atestâts dai cors di furlan dal 2022

Si cjale un struc de serie tv 'Snait. Ricercje e Istruzion in Academie' e al è un incuintri cun Marco D'Agostini

Audovisîfs di cjalâ, atestâts di consegnâts e un incuintri cul autôr. Al è dut ce che al previôt l'ultin event dal an inmaneât de bande dal CIRF de Universitât dal Friûl Lunis ai 19/12 a Udin.

L'apontament al è a 5 dopo di misdì inte Sale Pasolini di Palaç Toppo-Wassermann (in Borc Glemone 92), là che a vignaran consegnâts i atestâts dai cors di lenghe furlane pai dipendents de Aministrazion Publiche finanziâts daûr de L. 482/1999 e di chei di Lenghe e culture furlane pai students de Universitât e pai zovins, inmaneâts cul patrocini de ARLeF e de Societât Filologjiche Furlane e cun Radio Onde Furlane tant che media partner.

Cun di plui e vignarà fate la proiezion di une cerce di 'Snait. Ricercje e Istruzion in Academie', une produzion audiovisive fate de associazion Lenghis dal Drâc e cu la poie dal CIRF cu la regjie di Marco D'Agostini, che al sarà presint pe ocasion.

Venerdì 29 Marzo

Corsi gratuiti di friulano per dipendenti pubblici

Tre corsi ciascuno della durata di 30 ore suddivise in 10 incontri

Sabato 25 Novembre